fredag, august 04, 2006

Aller aller aller første indslag på bloggen


Ja tænk engang, så blev det til virkelighed at jeg fik oprettet en blog. Nu har jeg nydt godt af mange andre strikkeblogge i et par år. Den første jeg stiftede bekendtskab med var Bettinas hyggelige blog. Jeg fandt frem til den fordi jeg søgte efter et sjal, og så var der simpelthen en helt strikkeverden der åbnede sig for mig. At jeg først er klar med bloggen nu, skyldes travlhed med uddannelse ved siden af arbejdet, men nu er jeg færdig, og nu skal jeg jeg til at nyde alt det man kan lave i sin fritid. Lige nu er det sokker i Fortissima garn med bomuld fra Marknodesign. Rigtig dejlig blødt og lækkert.
Jeg er ellers igang med at finde ud af, hvordan man laver en blogknap, sådan en linkfidus.

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Fedt navn, Inge! :o) Du er hermed Bloglinet og tilføjet mit blog-rotation.
Du spørger i min blog om blogknapper, og JA, det er faktisk blot et lille stykke grafik man bruger som link. Så der skal leges lidt med et tegneprogram, men i virkeligheden kan det gøres meget enkelt med noget baggrundsgrafik, navnet på bloggen henover og så beskære grafikken, gerne til ca. 88x32 pixels, jeg mener, det er et meget gængse format.