søndag, februar 05, 2012

Jeg havde jo regnet helt hen i skoven

da jeg udtænkte denne knæplaid. 300 g blandede brune/beige/off white uldgarner fra lageret, skulle kunne gøre det :)))) Nej nej det rakte jo kun til trenden, som jeg tidligere har sagt og vist.
Men ok, det gør heller ikke noget for så kan islættet blive af samme slags garn.
Jeg bruger så Sandnes Tove garn, købt hos Garniture. Det er mørk brun og mellem brun, 200 gram af hver skulle kunne række. Det ser fint ud synes jeg. Det giver et samlet og roligt udtryk.
Jeg vil nu sige at jeg har bøvlet lidt med den trend af de forskellige garner. Ikke noget der gør en katastrofe, men jeg har da lært at man lige skal tænke sig om, da nogle af garnerne ikke er så elastiske som andre, og dermed strammes lidt forskelligt op i væven. Det gør at skytten ikke bare flyver af sted fra den ene side til den anden, men kan have tendens til at ryge lige durk igennem trenden og krrra####%%%&&&€%!! ned igennem væven og ned på gulvet. Ja, så går der tid med det :))

Ingen kommentarer: