søndag, april 06, 2008

Prinsesse varmer


Håndledsvarmere vil jeg nok foretrække at kalde dem, ihvertfald på mine håndled. Som det måske genkendes, er de fra Kastaniestrik i et helt umanerligt lækkert garn - Shetland lambswool & Cashmereblend. Den procentvise del af cashmere er nok ikke så stor, men nok til at gøre garnet rigtig lækkert.
Jeg kan se at mit link til Amimono, i forgående indlæg, ikke virker. Kan nu heller ikke med hverken Explorer eller Safari få adgang til siden lige pt..
Det har været en dejlig afslapnings week-end i strikningens tegn. Havde faktisk planer om at forsøge med sokker på maskinen igen, men det har været svært at slippe Jade vesten, hvor snart rygstykket er færdigt. Ellers har jeg bagt kage og sandelig løbet både i fredags og i dag. Jeg SKAL holdes i form, ellers er mine år med håndarbejde talte.

1 kommentar:

Jette sagde ...

Så er det jo smart med håndledsvarmere til løbeturen, de er rigtig søde..