søndag, maj 15, 2011

Først startede jeg på......

Konfetti som jeg påtænker at skulle blive en bluse og ikke en tunika, da jeg mest mangler en bluse. Jeg overvejer også om der skal blive en version 2 af mit hjemmespundne og med lange ærmer. Vi får se.
Den er et dejligt let strikketøj, og som altid er jeg glad for at strikke Hanne Falkenbergs modeller.















Så kom jeg også til at starte på Duet :-) ganske enkelt fordi jeg bare måtte strikke på noget heluldent også. Ikke fordi Konfetti som er af Day & Night, bomuld/uld, er et fint garn. Meeeeen mit foretrukne er nu ULD. Det er et kit jeg købte forrige gang vi havde Tante Grøn på strikkecafeen, og i en farvekombination jeg længe har kigget efter. Jeg kan SÅ godt li' de lillae og den olivengrønne, så valget var meget meget let.

1 kommentar:

Julia Zahle sagde ...

Hej Inge,

Jeg har lagt mærke til din spinderok er en Majacraft - jeg sidder lige og skal til at vælge en ny spinderok, og havde egentlig sat mig for at vælge Suzie Pro, men kan se du har valgt alpacaen - hvad kan det være?

Og bor du i nærheden af Odense, så jeg kan invitere mig selv til at prøve din spinderok?

/Julia