søndag, september 17, 2006

Et godt køb



I fredags var jeg lige forbi boghandlen, ikke for at købe, bare lige for at se på "Kvinde med Pinde", vidste godt at den var lidt dyr, og de havde den (måske heldigvis) heller ikke hjemme. Jeg havde egentlig glemt at der lige har været bogudsalg, hvor man ellers skal være hurtig for at få fingre i de rigtig gode tilbud, Men jeg var heldig. "Strik og Krymp" for kun 29,95. Det var da billigt. Det er nu mest nisserne og kyllingerne i bogen jeg er interesseret i, og dem kunne jeg jo strengt taget selv finde ud af at kreere, men den er nu god at have.


Lige en bamsehilsen ogs?. I foråret var jeg på håndarbejdsmesse i Vissenbjerg og der var teddyshop minsandten, så jeg købte ind til bamsen her. Det ser måske lidt mærkeligt ud, her sådan halvvejs i tilblivelsen, men der kommer flere billeder, når den er færdig.
Ellers er jeg i gang med at blive lidt klogere på blogudformningen. Jeg har f.eks. lavet links til et par andre strikkeblogge, men så er det lige hvordan jeg får de der knapper til at være der hvor der står edit me.

Ingen kommentarer: