mandag, april 09, 2007

Jeg er ved at lære det, er jeg

Hovedcomputeren er midlertidig ude af drift, så jeg må ty til nød/reservecomputeren, hvis man kan sige det sådan. Det gør så at jeg, da den edb-sagkyndige i huset ikke er hjemme, ikke kan sætte billeder ind, og heller ikke har noget somhelst til rådighed af hvad der er på hovedcomputeren. Og hvad kan jeg så lave? Jo da denne blog startede, lavede jeg jo en "knap" som jeg aldrig rigtig har fået etableret. Efter et lille detektivarbejde og lidt logisk tænkning, har jeg nu sørme fået den sat ind ;-).
På strikkefronten går det ok. Er næsten færdig med ryggen til "slå om" vesten, og har bakset lidt med munken, som jeg tænker at tage med på strikkecafé på torsdag.
Billeder i næste indlæg.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hej Inge
jeg er nu nået til ærmegabet på forstykket på slå-om, har du gjort dig nogen tanker om at hele modellen er meget meget kort. samlet længde er 48 cm. Nu ved jeg selvølgelig ikke hvor høj du er , men igår i strikecafe prøvede vi at måle på mange forskellige damer og det virker meget kort til alle.
Derfor er jeg nu begyndt på rygstykket og har tænkt at forøge længden med ihvertfald 5 cm, ved dog ikke rigtig hvordan jeg gør på forstykkerne, men det må jeg regne mig til. Ihvertfald skal det fostykke jeg har strikket pilles op.