søndag, august 19, 2007

Bruger gerne pinde af bambus, og nu også sokker


Et par sokker er færdige. Havde også ligget i strikkekurven i lang tid. De giver nu ingen ryk i nedbrydningen af UFO'er, da jeg ikke har talt dem med fordi et par sokker jo ikke er så meget. De er strikket i Admiral Bambus, farve 1899 aqua, som er rigtig lækkert. Hvordan de så holder må tiden vise, da det er 75% uld og 25% bambus, altså ingen snavs.
Var til tandlæge i Horsens i onsdags, og vil lige sige at jeg stødte på ikke mindre end tre lækre butikker med garn. Wooltimo, Strikke Kunsten og een til som jeg ikke kan huske navnet på, men var lige på nippet til at købe et Hanne Falkenberg kit..... Vil altså vente til Fanø. Uha jeg har været standhaftig længe mht. at købe garn og begynde på noget nyt. Det eneste jeg har købt er et lille bitte bundt alpaca/uld/ræve garn fra Ho strik, da manden og jeg var en lille tur ved vesterhavet sidste week-end. Kunne ikke stå for det med at ræv var indblandet. Så er der lige kun een ting jeg er begyndt på. Det er Promenade (HF) i Duo. Har tænkt at ville bruge rester til det.

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Det var da en god farve du har valgt, spændende hvordan bambussen er i vask.. Og god tur til Fanø, helt misundelig...

Jacob sagde ...

Jeg kan ikke lige finde du af at strikke så jeg finder mine bambus sokkerr på nettet :-) - Men sender da lige opskriften videre