fredag, februar 29, 2008

Diamanter ll


Vil lige vise at diamanter skrider fremad. Mangler kun een rapport + sidste halve rapport, der er lidt anderledes, så er det færdigt. Jeg tror næsten Åse Lund Jensen er blevet inspireret af gåseøje vævemønstret. Det minder i hvertfald. Og tænk så lige, gemalen og jeg skal på en lille ferie til Sverige. Skal lige krydsnøgle noget garn til Kiler, som jeg foruden diamanter, og det retstrikkede halstørklæde, tager med. Har tænkt på hvor dejligt det kunne være at have en sammenklappelig rok med taske - den ville da være fin at tage med på sådanne ture hmmmm, jeg må altså undvære fru rok i 5 dage. Men jeg kan glæde mig til at komme hjem igen, for der er både strikkecafé, rokketræf i Rinkenæs, som jeg har meldt mig til, og i min kalender står den også på håndarbejdsmesse i Vissenbjerg meget snart. Og forresten @ Ulla: Spundet tyndt nok, tænker jeg sådan ca. til pind 3, og det tegner meget godt, så vidt jeg kan se.

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Fint sjal. Pind 3 er flot tyndt garn.
Vi ses vel torsdag :-)

Jette sagde ...

Hvor er det dejligt at du er nået så langt på diamanter, og kan i have en god tur til Sverige, vi ses på torsdag..