onsdag, september 24, 2008

Se liiiiiigeee...



hvad der kom i e-posten idag. Nyhedsbrev fra spindeforeningen. Har fluks sat vand over til kaffe, tændt lys i stuen, og så er det sofarækken 1. sal der kalder. Har også været en hurtig tur til Årslev efter arbejdet idag til Kartehuset. Skulle bare have lidt kameluld til en prøvespinding - det lyse, og så lidt merino/silke i flotte farver. Det er nu sørgeligt at Kartehuset lukker. Specielt for filtefolkene, for jeg tror da sjældent man ser en så velassorteret butik udi filterelaterede materialer. Men så vidt jeg kunne forstå, vil man stadig kunne købe silkestoffer, og dem er der sandelig også et stort udvalg af.


2 kommentarer:

Jette sagde ...

Oh, så er der dømt hygge kan jeg se, det bliver spændende at se et flot garn igen..

Unknown sagde ...

Hej Inge. Jeg håber, du nyder læsestoffet;-)) Og så kan jeg forstå, vi ses i Ølufvad - det glæder jeg mig til.
Knus Karin