onsdag, september 09, 2009

Den forsømte, men ikke glemte blog

Meget snart færdig med det naturfarvede liecester, og så skal disse lækre spindefibre på rokken. Det er BLF/silke og i de små poser er det Tencel. Et viscoseagtigt produkt jeg vil spinde en tråd af, der sammen med noget af ulden skal blive til sokke garn. Uuhh jeg er spændt på det. Måske det kommer på rokken på lørdag hvor jeg skal til spindemøde i vores lille lokale spindegruppe under spindeforeningen. Jeg var til spinde træf i Ry for et par uger siden. En rigtig hyggelig dag. Se bare på spindeforeningens blog, og ulden har jeg købt af Karin, det er da nogle super fede farver.
Noget andet spindende er at jeg i aften skal med uldkredsen Vestfyn til Hjelholts uldspinderi. Vi skal have rundvisning og vi tager kaffe + godter med. Det fine er også at jeg faktisk har et gavekort på 150,kr. til Hjelholts - jeps.


Vil da også lige vise denne her lille taske jeg har syet fra et mønster i en japansk taskebog. Alt fra lageret :-) bortset fra sokkerne der kan skimtes i tasken. Det var noget opalgarn jeg købte billigt hos DAD i Odense - strikketøj til bilturen til Sverige sidste week-end.
Nåe ja Ballerina er forresten færdig. Skal lige skylles op og fotograferes.

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Fede farver, det skal nok bliver nogle lækre sokker.

Nu må jeg altså snart få taget mig sammen og tage til fynsk spindetræf.

Jette sagde ...

Hvor er det bare flotte farver det garn, og tasken er jeg helt vild med, den er godt nok flot og ser ud til at være en perfekt strikketaske. Du kommer da noget rundt omkring...:o))