søndag, januar 24, 2010

1/4 del


af Perkiomen Valley blokkene er færdige. Her lagt op for at vise hvordan mønstret kommer til at tage sig ud. Ak ja så mangler der bare 90 blokke mere og derefter sammensyningen af dem alle. Mht. quiltningen har jeg ikke besluttet mig endnu. Det er mit absolut dårligste punkt. Jeg har netop været ved at quilte det lille tæppe jeg viste i forrige indslag. Det kan jeg bare ikke med quilteramme. Så går det en smule bedre uden, men det er ikke noget at parale af. Har overvejet at deltage på en workshop med quiltning næste gang der er træf i Dansk Patchwork Forening. Så er læreren advaret :-)
Var til spindedag i vores lokale spindegruppe igår. Rigtig hyggeligt med snak, grin og kaffe alt imens hjulene snurrede, kun afbrudt af madpakken og en aldeles overdådig lækker lagkage som Connie havde med. Jo der var ild i brændeovnen så vi havde røde kinder og varme hænder. Jeg har desværre ingen billeder, men måske Connie viser nogle på spindeforeningens blog, måske.

Ingen kommentarer: