søndag, januar 14, 2007

Butterfly



Er igang med at nedbringe antallet af UFO'er. Derfor skal Butterfly designet af Hanne Falkenberg, gøres færdig. Den ser nok lidt kort ud, men der står i opskriften at den først antager sin endelige form efter vask. Jeg har set en færdig model, og der er rillerne noget mere udstrakte, så det tror jeg også sker med denne her, hvilket vil gøre den passende i længden. Den skal være kort, men dog lidt længere end den er nu. Drømmer om at strikke HF's Mermaid eller Tweedie, men det skal altså vente, helst til 3 UFO'er er færdige. Håber på de er det til marts, hvor der er håndarbejdsmesse i Vissenbjerg den 16., 17. og 18. marts 2007.

Var en tur i Fields i går. Lejligheden bød sig, fordi manden skulle til møde i Espergærde, så datteren og jeg tog lige med over broen. Mest fordi det skulle jo ses detteher skandinaviens største indkøbscenter, og da vejret jo ikke ligefrem er til at gå i København City pt., var det passende. Skal jeg så i Fields igen? Nej egentlig ikke. Begejstringen er til at overse, men ok, det var da meget hyggeligt. Det der talte på plussiden, var Sushi restauranten. Det var første gang Ida og jeg smagte sådan rigtig Sushi, og det kan anbefales. Det smager bare godt, og det var så flot med akvarier hele vejen rundt om stedet hvor de lavede maden. Det andet plus var Peak forretningen. Lækre sager til friluftslivet, måske mest ski, men sandelig også til naturvandringer. Det kan jeg summe længe på. Ja, så nu har jeg set Fields. Nå ja de skal nu have ros for det gode indeklima. Taget i betragtning at det jo er et center.

Ingen kommentarer: