søndag, januar 28, 2007

Så gik der tid med det...........

Selvom jeg ikke sådan officielt er med i "brug af dit garnlager" KAL'en, og har dømt stop for garnkøb, så har jeg besluttet at holde gevaldigt igen, indtil håndarbejdsmessen i Vissenbjerg til marts. Meeen det betyder jo ikke at det ikke er tilladt at køber håndarbejdsbøger - nixen. Købte derfor hæklebogen i torsdags. Og den er jeg glad for. Foruden at være et opslagsværk udi hæklingens univers, er der en del små og hyggelige ideer. bl.a. blomster, æggevarmere, diverse firkanter til tæpper og puder o.a..
Ellers kan man jo blive inspireret af at surfe på bloggene, og et kig på Bettinas link til Blythe-dukker, satte omgående eftersøgningen af BRATZ, som har været gemt væk i nogle år, igang. Her er hun så, med ny hjemmestrikket sweater. Den er strikket i Indiecita efter en opskrift fra Hendes Verden nr. 48/2006. Men sikke et fifleri. De har altså nogle meget små kroppe, BRATZ-dukkerne. Tror nok Blythe er lidt større, slevom hovedet også ser ud til at tage en pæn del af de 12½ tomme, som ihvertfald nogle af dem skulle være i højden.
Nå men det er kaffetid, og Butterfly skal røres. Skal helt sikkert være færdig i næste weekend.

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Hej Inge, Vil blot sige, at jeg har skrevet et svar til din kommentar om BLythe-dukker i min blog - jeg kender ikke din email-adresse.

Dorthe sagde ...

Hej Inge
jeg har en rigtig strikke-veninde som tit læser din blog. Men da hun ikke selv er blogger så¨spørger jeg:
vil du maile til hende da hun har spørgsmål omkring opskriften på butterfly.
Hendes mail er chalar@pc.dk
håber at du kan og vil hjælpe hende.
tak for en god blog