lørdag, januar 06, 2007

Garnlagerstatus

Dette er så garnlageret, eksklusiv garn til igangværende projekter. Det blev sorteret i poser med strømpegarn, tvinni, spinni, duo, alpaca, mohair + diverse. Det gav ialt 5.899 g. Heraf var der1.410 g strømpegarn. Det kan blive til 28 par strømper, hvis det er til mig selv i str. 36 og nogenlunde tætsiddende (det kan jeg bedst lide).

Så var der også garn til igangværende strikketøj. Det gav ialt 1.080 g. Så har jeg ikke medregnet det garn der hænger på strikken. Men ialt 6.979 g, og jeg havde skønnet 7 kg. Jeg synes selv det er fint.


Det med UFO'erne har jeg også gjort op. Er igang med 6 trøjer, 5 sjaler og så ca. 4 småtterier.

Nederst ses UFO-garnet ordnet og lagt pænt på hylde.

Jamen så skulle det være iorden. Har da overvejet at melde mig til en af de super gode grupper, der for tiden er igang. F.eks 12 projekter og "brugafditgarnlager" along. Meeen med min strikkehastighed, synes jeg ikke rigtig at jeg kan være bekendt at melde mig under fanen. Så jeg halter med så godt jeg kan, lidt på sidelinjen. Håber det er ok?

Det var ihvertfald rart at få set det hele efter og gjort status, især på det der ikke er færdigt.


Ingen kommentarer: