søndag, februar 25, 2007

Vest i ret



10 dage siden jeg blev 50. Jeg må jo vænne mig til det. Håber ikke at nogen undlader at kigge forbi mit uldprogram af den grund. Jeg fik bl.a. et gavekort til en jakke som jeg skal bruge på nogle af mine mange naturekspiditioner....*host*, mener vandreturer i de norske fjelde, bl.a.. Fandt det derfor passende at drage en lille vinterferiedagstur til Århus med datteren og manden min. Rigtig hyggeligt, og som det fremgår af billedet, var jeg en tur hos Isagerstrik, Graven 3. Mine ben gik ganske af sig selv derhen (der kunne godt brygges en del sarkasme her, men jeg undlader). Det gav anledning til denneher retstrikkede vest. Kan faktisk rigtig godt lide veste, og det er længe siden jeg har haft een. Der er lige det med de skrå forkanter. Kan ikke få siderne ens. Den side længst fremme er den grimmeste, men det må blive sådan. Har forsøgt forskellige metoder på en prøve uden held.
Fik også inspiration til et reste halstørklæde. Som om at man behøver inspiration for at strikke ret derudaf i hvadmanhar - jo, jeg gør åbenbart.. Det vil være godt til vesten, og så sammen med mine troldekugleøreringe, jeg fik af kollegerne. De er SÅ søde - kollegerne........... og troldekuglerne. De er under bytning i disse dage, fordi de ikke lige havde dem jeg ønskede mig. Derfor ingen billed.

Ingen kommentarer: