lørdag, januar 19, 2013

Så endelig lykkes det

 Jeg havde jo lovet at hemmeligheden fra nr. 2 forrige indlæg skulle vises i sin fulde størrelse, men der bliver ikke endnu, da den er overgået til at blive til en fødselsdagsgave, fordi jeg klemte min venstre pegefinger i min bildør, da jeg var ude at købe julegaver. For katten da, det gjorde ondt, og jeg kunne ikke strikke et lille stykke tid.
Nå men herover Cherry, et super dejligt halstørklæde.
Herunder nogle fine fine fibre jeg spinder på min sidste nye håndten, en Golding Solid Cherry (hov cherry igen :-))

 Og sidst garn spundet på håndten og tvundet på rokken.

1 kommentar:

Jette sagde ...

Jamen Inge dog, det var dog skrækkeligt at klemme sin finger, håber du har gang i pindene igen.
Flot Cherry og smukt garn.
Og dejligt at høre fra dig igen, har været lidt sløv her til at få skrevet, en masse infektioner i rap har gjort mig helt træt.